Tuesday, October 7, 2008

きょうのゲストブロガ:バスタくん!

みなさん、こんにちは。ぼくはバスタくんです。はじめまして。くまですよ。これはわたしのしゃしんです:



わたしはかわいいでしょね。ロックミュージックをききます。わたしの "favorite" バンドは ピロズ (the pillows)です. やまなかさんののどはすごいですね。

どうぞよろしくおねがいします。












(in case you didn't know, Buster-kun is the mascot for a Japanese band called "the pillows", whose music was prominently featured in the anime FLCL. The pillows music verges on the edge of noise rock, often using sheets of distortion to create unique textures, but they also have a lot of pop hooks in their songs. Both FLCL and the pillows are totally outstanding, and I recommend them highly.)

some youtube links to their songs:




5 comments:

アーチ said...

はじめまして。わたしはアーチです。わたしもあにめとまんがだいすき。FLCLはとてもおもしろいですね。

じゃ、

アーチ

Kazekage073 said...

こんにちは マックスさん! マックスさんの ブローグは きれいと おもしろいですねえ。 えの ベールは とっても かわいいですねえ。 わたしは マックスさんに あおいジーンズを ならいました! "Green"は にほんごで ”みどり”です。 ほんとうに "Green"は にほんごで ”あおい”ですか。 にほんごの ものが とっても ものすごいですね。

danielle said...

こんにちは。。。きょう なにを たべえますか?わたしは パンと、くだものと、チョコラートを たべます。  わたし あにめ ぜんぜん わかりません。  おもしろいですか?

じゃ また。。。
ダニエル

Kazekage073 said...

すみません、マックスさん。My blog post was too short, sorry about that! フェーテドツラヴユーは えいごで 「Fated to Love You」です。It's a Taiwanese romantic comedy/drama I watched on www.mysoju.com, where they have lots of other Korean, Japanese, and Taiwanese dramas. マックスさんの フォールブレークは どうですか。

chongqingshenglin said...

こんにちはマクスさん、

おけんきですか〜
it's been a while since マクスさんとわたしはいっしょにたばっこをすいました。。^^
だいがくせいがつはどうですか。
how are those classes going(in preparation for Japan)??